28 July 2010

Cool rings






















Jeg fandt lige disse ringe på Shopbop.com. Jeg synes generelt de har rigtig mange fine ringe på hjemmesiden, og jeg ville gerne eje dem alle.
Forresten viste jeg tidligere på bloggen et billede af den Chanel ring, som min kæreste gav mig i bachelor-gave. Den gik som sagt i stykker et par dage efter (for dårligt Chanel), og efter jeg havde afleveret den i butikken, blev den sendt til Paris, da det åbenbart er der de står for reklamationen. For et par dage siden ringer de så fra Chanel-butikken (efter der er gået over en måned) og fortæller at garantien ikke dækker det, så jeg kan komme ind i butikken og hente min ring som er knækket to steder. Hvad sker der - troede man betalte for god service, når man købte noget så dyrt. Så nu boykotter jeg Chanel - det er slut!!! Virkelig synd for min kæreste også, som lige så godt kunne have smidt 1500 kr ud af vinduet. ØV :-(.

Cool rings from Shopbop.com :-)

-Kinne

No comments:

Post a Comment